VILL DU HA EN DESIGN ?

En design kostar 40 KR som ni kanske såg där uppe! Om ni köper en design för 40KR så är det en hel design, alltså en personlig design. Och i en personlig design ingår
- Header
- Grund design
- Ikoner (om ni vill ha det)
- Dropdown meny (om ni vill ha det)
- text i menyn och bild i menyn (om ni vill ha det)
alltså du behöver inte betala för några extra tillägg
 
Behöver du lite hjälp med kodningen i stilmallen eller kodmallen?
Om du tillexempel behöver hjälp med att fixa något väldigt litet i stilmallen/kodmallen så gör jag det GRATIS.
Om ni vill ha hjälp så kan ni maila mig på [email protected].
 
FRÅN NÄR NI HAR BESTÄLLT DESIGNENKAN DET TA UPP TILL 1-2 VECKORATT GÖRA DEN. DET BEROR PÅHUR MÅNGA BESTÄLNINGAR JAG HAR OCH HUR MYCKET TID JAG HARÖVERTILL ATT GÖRA DESIGNER.
Betalningen av designen sker via kontobetalning. När designen är klar och du är helt nöjd
med den, skickar jag mina kontonummer till dig. Du sätter sedan in pengarna på mitt
kort och när jag ser att pengarna har kommit in på kontot så får du designen. Du kan välja
mellan att ge mig dina inloggningsuppgifter till bloggen och låta mig stoppa in den, eller
att jag skickar koderna till dig. Du bestämmer.
 
• Du får inte ta bort ikonen och länken som visar att det är jag som har gjort designen.
• Du får inte sälja vidare designen till någon, även om du ändrar i den. För i grunden är det mina koder.
kan även lämna en kommentar på min blogg .HÄR
Allmänt | |
Upp